網頁

2014年12月31日星期三

海鮮邊爐迎接2015

這幾年除夕都有同學到我倒數打邊爐倒數迎接2015, 但哩2年人就少了, 今年都只有十幾日, 多數都喺打邊爐怕我辛苦, 今日老細提早放我地, 今返到家就買野洗野還有時間包餃子, 早一日煲左一大煲花生冬菇豬手, 年年都開2爐, 舊年家中一爐壞了都無買叫左一個同學帶來, 點知大頭蝦帶左個煲來, 最後就將海鮮全部煮熟邊食邊打邊爐, 好多人都鍾意, 我都無時間影底又唔好意思叫他們等等才食, 就煮好都唔哩出去影張留底
開開心心食到倒數又開香檳飲糖水









打邊爐最好飲d潤幾野, 回家第一時間就煲定






2 則留言:

  1. 新年快樂!我屋企今年大除夕都係打邊爐呢~~

    回覆刪除
  2. 艾華斯: 早晨! 新年快樂! 身體健康! 人多打邊爐好方便 :)

    回覆刪除