網頁

2015年5月30日星期六

第一次的名貴朱古力

先多謝靚太會送左一張優惠券給我,去到這間名店見每粒一蚊大的朱古力都要$21,我就好唔捨得買,張優惠券比左個女有需要送禮時用,點知今日她就去買野, 剛好做特價,本來$150一罐,買一送一估唔到個女都買,送左2罐比人,自己2罐,但張優惠就用唔到,最後買咗三粒再補$13蚊比我地試,點知阿姨來,個 女好識做比左罐阿姨,後來因為唔同味就開哂一齊試,我就覺得無咩特別,就算特價咗我都覺唔值,可能我地啲師奶唔同,唔寫得食,好似$21粒個粒可以食碗粉 我就食粉好過,不過試下無妨喜歡再食
粒裝味道普通 粒裝味道普通
這款脆米片裝最好味,可以再食
$21蚊粒的三款,藍莓芝士太甜,海鹽的幾特別咸咸地

沒有留言:

發佈留言