網頁

2015年5月13日星期三

好差的KFC的晚餐

今晚同老公去參加一個好親老人家的大事已年過九十, 老公都要去做野而我因為要照顧奶奶就在一邊幫忙摺紙, 回家途中老公話今次這件大事應該洗左好多錢, 我就唔明他就解釋說是潮式而且有唱曲, 老公話好感人, 那個代替走左的老人家有一段是不想離開她的仔女和孫兒時哭泣的唱腔好感人, 本來年過90喺笑喪, 但那人的哭聲帶動一部份人落淚, 而我是第一次參與又聽唔明, 只喺到這刻我也不其然眼也紅了, 完事時老爺奶奶, 叔仔同大伯就先坐的士回家, 因明早老公還會送上山, 等主家問清楚才走, 本來叫我們一齊食晚餐但我們就好想快回家, 返到官塘已11時有多, 周圍都關了, 因有張kfc優惠卷就走去睇吓收左未, 好好彩還有得食, 但好多野都無, 老公就話是旦有得食已好好彩可能太肚饑又要趕尾班小巴, 所以好急, 我都喺食左件雞, 老公就食左喲飯, 好似倒落肚唔世十分鍾就走, 好彩趕到尾班車

好耐無食kfc 應該會好好食而且又好肚饑, 但都唔覺好好食, 最差喺個雞粒, 老公話點解要哩個好似炸完雞的頭頭尾尾, 因太趕無影相, 喺綱上download來, 睇它們影的相就好靚, 實質就有出入, 算啦有得食, 是是旦旦又一餐





沒有留言:

發佈留言