網頁

2015年5月2日星期六

魚,魚晚餐

今日又喺星期六,照樣又係去老豆到飲完茶煮完晚餐搞掂哂就回家,今晚阿妹約左人以為家姐唔會上我到,點知話家姐話唔世煮同姐夫上我到食飯,咁喺老豆到早啲搞掂就喺爸街市買餸,已經買左條桂花魚好耐無食,行行下見到鯰魚柳同骨,老板話好平叫我買返豉汁蒸包食完下次再來,咁又買咗,家中有些少咸菜豬肚,姐夫最鍾意但又太少,咁就買咗只好貴雞細細只話清遠雞,講真我咁大個女身一次喺街市買,我通常都係去超市,但怕回家又洗又斬件唔夠時間咁啱又見到就試下,返到去好趕,就快手快腳,邊煮邊洗,個半鐘有得食,唔知姐夫唔食無鱗魚,還以為他同我家人一樣喜歡,蒸左桂花再加個紅燒鯰魚,但好彩二個女就食到好開心,話好好味





沒有留言:

發佈留言