網頁

2015年7月9日星期四

蘋果菠蘿意醋骨

今日喺學校又喺簡單煮再幫手清潔,勞動工人真的好辛苦,這幾天終於體會到,從未做過清潔的我攰到筆墨難以形容,比煮百幾日的午餐更辛苦,女兒同老公都叫我放棄搵過第二份,但我仍堅持,可能我未慣,轉左這份工家人都好體諒,家中的家務大部份都喺老公做,現在更加連洗碗二個女都輪流洗,真的好攰,昨晚食完在sofa瞓著最後的blog未寫完就出左
今日因八號風早收左去睇完奶奶,回家都係五點半左右,又去超市買餸,打風者咁早可以咩野菜都無,只有包裝娃娃菜,肉肉都無咩,好彩喺冰櫃還買到包豬軟骨,再買咗包冬瓜湯包就回家,因打風本來二個女都唔返最後全部回來食,啲女見到豬軟骨好開心話好耐無食,轉左份工初期餐餐都差唔多一煲過,真係唔好意思,多謝家人的體諒,今晚好開心傾下食下又一餐,食完都係八點左右淋住可以寫下blog, 做下其它野點知更早在sofa瞓左,到九點幾老公先叫我不如上床啦,咁又咩都無做到就瞓左
今次哩個豬軟骨我用左蘋果先同骨一齊炆,真喺好快淋,我只炆2次,每次15分鐘焗10分鐘左右就食得都唔世一個鐘就食得


材料:豬軟骨1斤,薑片6~8片,蘋果仔1只,菠蘿4片
調味:酒3~4湯匙,意醋1碗,水2碗,片糖半塊
先洗淨豬軟骨後抺乾水
先放薑片煎香後加入豬軟骨
先用大火將豬軟骨煎香2邊
煎好後先灑酒再加意醋轉中火炒勻

炒勻加入蘋果
加水蓋上蓋煮15分鐘
15分鐘後焗10分鐘左右,重覆1或2次
加左蘋果加左蘋果真的快淋我只喺重覆1次煮焗就可以
試味加入菠蘿炒勻就食得

沒有留言:

發佈留言