網頁

2015年7月14日星期二

簡單薑蔥煮烏頭

到了明天新工剛好一個月,但以為自己做左好耐,這幾天學校打臘,主任叫我都學一學,因時間關係最後都無學,在剛過去的幾星期,心心體到勞動階層的辛苦,從未如此辛苦的我,過去這二星期終於體會到,我想如果真正識煮或喜歡煮的都不會做這份工,時間長人工低,我本來都放棄但主任同校長都好好,比機會我又時常幫我解決問題,在這好多謝她們給我機會同幫我,我會忍耐去做好這份工對你們的答謝
今晚2個女都返來食,咁去睇完奶奶回家附近的超市睇下有咩買,早日買的烏頭無煮今晚就用薑蔥半煎煮,老公話想咁樣食,咁就試吓啦我自己只食檸檬或果皮蒸的,但今次咁樣煮原來都好好味,我都接受到又多個食法,開開心心又一餐




 材料:烏頭1條,薑6~8片,蔥1棵
 先將烏頭洗淨切半,薑切片,蔥切段
 先起鑊將烏頭大火煎香2邊
 煎好後會有啲黃油可留用
 加入薑片同惹頭炒香後才加入些少暖水
 煮5分鐘左右加鹽糖調味同放回蔥尾
就可上碟食得 

沒有留言:

發佈留言