網頁

2015年7月23日星期四

學校的午餐

今日喺學校因未有仔回,唔世跟餐煮啲同事想食煎釀三寶,我喺一個無所謂的人,就去買野好彩一個同事好好幫手買,太高估自己重到想掉哂,同事已早一晚幫我買定部份,我以為唔太多,但都唔少野,自己好傻原來啲人好自私又想食但不特止唔想做,還唔準人幫我,我做完自己野還要幫她們我都算真係幾過份,今日已經煮好多野估唔到好似未食過野話菜唔夠,以為我同學校慳,我更興怎會同人慳最怕浪費要倒,唯有再煮多二個菜,但無人理我食住等我的菜,搞好入去都食得七七八八,多二個菜照清,真的好理害無想過誇張,我都是旦食咗些少就算,又忙了今晚要回舊公司幫手,舊老細都好過份幫到差唔多十點先走,鬼咁肚餓還要等半個鐘先有車回,返到家叫老公煮定麵比我食,叫他自己先食,唉真的唔知是否自己太淋比人玩到咁,真係好唔開心,但自己又做唔出

連我只得七人食,碟碟都好大,還有大㷛湯,每人可飲三碗
但都要加多二個菜,真誇張




沒有留言:

發佈留言