網頁

2015年7月3日星期五

廚餘之豬頸肉炒雙花

今晚放工睇完奶奶就回家,唔世去超市買餸因為喺學校攞左啲餸頭餸尾回家,做左三個星期,啲人真係好難預以為唔夠加大又淨得更多,有時又唔夠食到開礶頭,好似今日又淨左菜同魚,真係唔想再倒,每餐食淨就倒,以前喺會比姐姐攞返去,因一次油麵事件,那人不論是甚麼都第一時間攞走,那次唔攞我們又無留意,原來叫主任入來睇我都唔知,第二日主任就問我那些淨的餸怎樣,我就說比姐姐攞回家,她說是學校的野不可習慣攞回去,她就每日二時後入來看看再缺定廚餘怎樣安排,是實上大家都喺幫手唔喺好想要,但唔明啲人咁都做得出,後來個幾日我都唔問淨就由他們倒,但今日我唔想再倒就攞回家,我就無所謂食得唔好嘥,好彩家中的人都好易話為,反正自己煮又喺午餐時煮又無過夜,又滾個菜湯簡簡單單又一餐







沒有留言:

發佈留言