網頁

2020年2月6日星期四

晚餐之肉鬆豆腐蒸蛋

今日又同老公出去買嘢,喺屋企幾日睇新聞同綱上的資訊,真係多到睇唔完,離離去去都喺個啲,真係好希望快啲過,回想起03年的沙士我哋一樣返工,小朋友都喺停學,但環境無而家咁緊張,都無話要搶呢樣搶果樣,年假前我家附近二間超市都無哂米,近呢幾年都識去超市買菜所以都無特別買定,今年初二9點幾落超市已經無菜,麵真係好誇張,之後就喺無口罩,無消毒藥水,清潔劑,漂白水,總之從未見過超市咁乾淨,去街市最平的生菜買7-8蚊斤都要二十蚊斤,昨晚阿妹話連廁紙都搶搞到買唔到,還影埋超市貨架無哂嘢,我話唔係呀,我自己還有幾卷明天出去睇下,諗住啲嘢都清得差唔多,明天都要買返啲食物同用品,今日同老公食完早餐都未夠十點先去超市真係好桔,米照舊無,麵都喺,真係廁紙同清潔用品咩都無,個收銀好熟還笑我咁遲先嚟當然咩嘢都無,話啲人未開門就已經排哂隊等開門,咁我哋為有搭車落去官塘睇下,原途都睇下啲藥房,真係連廁紙都無,可能又太遲,見到啲人都抽住2抽,咁應該有啦買咗啲菜同魚夠幾日就算,回程時都見到有貨車裝廁紙落貨,有啲人喺到等我哋就再行下,真係好誇張返轉頭啲藥房都所剩無幾,我哋就買咗抽盒裝,啲人話好貴我就唔知價,因為平時喺超市買邊只特價就買邊只,無特別指定邊只,間藥房只淨幾抽tempo買$38,家又無就照買,知呢只貴都唔會特別買,所以唔知價因為無都要買,買咗餸今晚又煮餐好啲,煲咗個木瓜雪耳百合潤肺湯,整咗個中式豬扒,炒咗個雜菇菜同蒸咗個肉鬆豆腐蛋,之前睇過教用一個有孔的蓋就可以蒸出滑滑嫩蛋,今次專登試下,真係蒸出滑滑嫩蛋,搞掂開開心心又開餐

 一條烏頭二食,今晚先半條檸檬蒸,另一半清蒸後留明晚凍食


 蒸出滑滑嫩蛋
材料:蛋3只,豆腐一盒,蒸熟的肉碎半碗,水150ml,芫茜蔥適量
調味:鹽1/4茶匙,糖半茶匙,糊椒粉1茶匙
先將豆腐切細粒後放入碟再加入肉碎,蛋加入水同調味拌勻後倒入碟入面

 水滾後放入蓋上有孔的蓋,再蓋回鑊蓋後蒸15分中
 蒸好後已見到表面好滑嫩
 最後可加入芫茜蔥,豉油同滾油就搞掂

沒有留言:

發佈留言