網頁

2015年9月1日星期二

晚餐之芥蘭炒火鍋腩片

今日好唔開心,正式開學真的好忙未停過手,表面上減咗但實際加咗而最興就喺話我從來無幫手去開枱,估唔到啲人可以閉上眼這樣講,這幾個星期見自己做到都幫手有時還自己一個做,算啦人在做天在看睇下那些人最後點,我最初好唔開心有同事同我講要做,就繼續不用理她人怎說,做自己新安排的工作跟時間表做,學完野就走喺我真的要學學她,真係好多謝她常提點我,我舊老細講得對,我在溫室大,外面的世界好難適應,我現在過了半世才去再學習過人事關係,太叻招人說話,做得太多又唔得,總知好難
今晚返到去又好遲,又係去超市買咗菜,魚肉就回家,雖然心情唔好但都照煮三餸一湯,買咗芥蘭老公最愛,點知啲女都喜歡食哂




沒有留言:

發佈留言