網頁

2015年9月10日星期四

二人晚餐之蕃茄肉碎餃子

今日係學校都係好忙,最終都完成午餐,今日煮欖菜肉碎四季豆,豉椒排骨同清炒奶油大白菜,放工又去醫院同奶奶澡涼,因為人手短缺,基本上唔會同病人洗澡,有需要而無家人才會安排,啲老人家都好慘行動不便又唔比落床,四個鐘先換一次片只係用濕紙巾抺下,我奶奶只有我去同她落床才可去大,她好怕大在喺片要等幾個鐘先有人換,皮膚好差好養但都無法,時時要求出院,而我就更辛苦,放工已遲收還未比我放五點半由上工到現在,個個月等七月話八月,現在九月又十月,我真係希望下月可以,每晚去完回家都差唔多八點,今晚唔想食飯買咗餃子返去加啲菜同少少丸,唔記得食過蕃茄餃麻麻地又買,味道幾好但就好易散哂,有時食下餃子都幾好,真的是是但但又一餐





沒有留言:

發佈留言