網頁

2015年9月4日星期五

二人晚餐之一煲麵

放完一日假更忙,好彩昨天已帶料回家安排訂料,否則今日在學校一定做唔切,今日做到無停手,因為加咗早收同事的工作,開學幾天已經好辛苦都唔知做唔做得來,因為時間好趕而且趕完餐飯又要做其它,由返去到收工都無咩時間休息,搞掂哂所有工作又剛好收工,收工時更激氣,每星期六半日就要跟其它姐姐做清潔,明天開始因學校有節目就返遲15分鐘,放遲15分鐘而我當初已講咗唔遲走,咁放工時就叫我照常,但就要負責做茶點的事,好似明天食蛋糕就要買定,還要我明早回去時才買,今晚放工時就去訂,我真係聽她講就死,我無理放工已浪費時間就買好,明天直接帶回校,好攰返到家已七點去超市買些少野就回家,今晚只有我同老公食就是旦煮咗麵,有時就係咁是是但但又一餐





沒有留言:

發佈留言