網頁

2015年9月11日星期五

晚餐之菜圑蛋炒飯

今日終於星期五淋住下午會有時間休息,搞掂完下星期菜單同訂好哂了,又話明天家長會叫我幫其她姐姐手去set場,我自己都好多野做又要洗油池,拖廚房,拖音樂室,但最後都要去幫手,做完先做返自己工作,學同事話想做死人咩,最好笑就係叫個四點人加班幫手set場,加班二個鐘實際做都唔知有冇一個鐘,所以話人地想點就點而我哋出聲就比人玩,真的多做事,少說話
今晚個女喺宿舍回來食,又要去睇奶奶同她澡涼,搞掂完回家已八點,好彩樓上個朋友幫我買魚,蒸個魚炒個菜,焗雞翼,點知細話好想食菜圑炒蛋飯,咁我就啦啦淋切菜圑粒,學其她媽咪話最緊要啲女想食就一定煮,哈哈,煮到來都九點幾個個都好肚餓,,未影相已經一路食,連魚都不似樣,快快手手又一餐





沒有留言:

發佈留言