網頁

2015年9月10日星期四

學校午餐之南瓜粟米肉碎粥

今日什糧日喺我最怕,好似今日煲粥,炒米同蒸燒賣,好彩都準時完成,最近那收早的舊人,態度極差不旦唔打招呼,連同她講早晨都當聽唔到直行直過,好似當我唔係人真好笑,我唔會哩她怎樣,我喺一個有禮之人,做左自己應該做的,今日才明白點解,原來做咗十幾年的廚想回來做,她們最興做啲野另到新人知難而退,我老公就叫我走咁辛苦唔好做,我就唔會哩睇下喺唔係個個都怕咗她,這二天那早收人又唔知同主任講咗咩,五個姐姐的工作本來三個月轉一次,點知同我六月到的同事,九月1日睇男仔做咗三日,無啦啦又轉咗做第二啲位,那人不如唔好做回家啦搞來搞去想搵到個位唔洗做糧照出可以嗎?,那人想做咩就做咩,她早收二個鐘本來其它四個做,點知無啦啦又有我份要清潔音樂室真係好過份,好玩吓先,玩到玩唔掂就走


沒有留言:

發佈留言