網頁

2015年9月12日星期六

晚餐欖菜肉鬆蒸茄子

話咁快又一星期,忙碌的日子過得特別快,今日輪到我休息,可惜又去幫舊老細報關同做account, 本來今日去到同他講清楚最後一次幫他或看他會否比些少當車費,最後都係白做連車費都無又義工真失敗,比家人,朋友話香痴咁樣老細還幫他,話晒都三十年,他太清楚我好心軟,一去到幫他做報關就不停說自己多慘多慘又話安心我搵到好工再叫我順便做完啲數先走,之後就講電話叫我走先只說了聲唔該,我就無講自己要講啲嘢就走,唉好傻算啦又多一次白做義工
今日去完老豆到回家時阿妹打來話上來食,就喺樂富買條魚同茄子,本來已叫老公買咗餸,但老公就買咗黃花,阿妹又唔食要買過,淋住魚香茄子同蕃茄炒蛋都係阿妹最鍾意,返到家又七點咁就簡單煮過蒸茄子比阿妹,唔想搞咁多因都好攰,連蕃茄都無煮,點知阿妹上來又買壽司同鴨,好彩無煮多樣,豐豐富富又一餐
 咁樣蒸茄子原來好好味




材料:茄子2條,肉碎$10,薑茸1湯匙,蒜茸1湯匙,蔥些少
醃豬肉料:豉油1湯匙,糖1茶匙,糊椒粉些少
 先將豬肉用水沖沖加入調味撈勻
 撈勻後加入薑同蒜
再加入欖菜
 撈勻
 茄子洗好切細條用鹽水浸浸放入碟
 再pop上撈勻的欖菜肉碎
 水滾後蒸15分鐘
蒸好後多焗2~3分鐘確保熟透
 最後放入蔥絲就食得

沒有留言:

發佈留言