網頁

2015年8月24日星期一

Green Monday的午餐

今日學校Green Monday素食日,我就煮咗紅米飯,金銀蛋莧菜,脆玉瓜豆腐炒什菇同辣辣梅菜蒸茄子,個茄子好受歡迎但都有人不滿,說我應該用欖菜唔應該用梅菜,還在我面前將梅菜掃走只取茄子,我只覺她好無禮,唔喜歡也應攞起才掃走梅菜




4 則留言:

  1. 梅菜蒸茄子,一個字正……好味好餸飯,無禮之人不用理,

    回覆刪除
    回覆
    1. Szewai先好多謝你到訪,喺我覺得好好味而老師都話好,我當然無理,如果理可能日日都會唔開心

      刪除
  2. 樣樣都好好味!哩個世界咩人都有,佢地失禮啫,唔好太上心~~

    回覆刪除
  3. 艾華斯多謝你,知道我只係有一震唔開心後來都無野

    回覆刪除