網頁

2015年8月25日星期二

豐富晚餐賀老公加人工之簡單薑蔥焗蟹

今日我同另一同事要去灣仔搞啲事,搞完就可收工好開心,可以早啲睇完奶奶就回家,之前已經整咗只豬手,下午老公報喜加咗人工,咁今晚講好芥蘭炒肉片,就去街市買菜再加條魚,點知魚檔就叫我買蝦$68減到$60,我無理又叫我買蟹只得幾只平比我,我話唔要唔識搞最後$50帶左回家,無啦啦簡單的晚餐變得好豐富,啲女就話發生咩事煮咁多,個個食得好開心而且好大食,差唔多食哂





 材料:蟹2斤,薑1件,蔥1棵,酒2湯匙
 先將蟹洗淨,蟹腳拍拍,薑切片,蔥切段
 先開鑊爆香薑同蔥頭入鑊
薑開始金黃有香味 
 加入蟹
散放平灑入酒
 蓋上蓋煮5分鐘左右,開始轉紅色
 炒勻試味
 最後加入蔥
 炒勻就可上碟

沒有留言:

發佈留言