網頁

2015年8月11日星期二

簡單焗洋蔥雞扒

今日喺學校好唔開心,自己差不多想哭出來最後都無只係紅咗眼,學校午餐煮咗冬瓜火腩,粟米蘑菇拌魚柳同肉碎煮旺菜,真係底估咗,3條腩肉煮四斤半冬瓜還有雲耳冬菇等,十一條大魚柳再加8斤半菜,二十幾人食搞到尾圍的餸也要清出再煮,本來講尾圍無餸同主任講唔緊要我哋煮麵,到我哋尾圍食時,主任叫我們開礶頭,我就話煮麵有菜就得,點知有人話有飯唔可以煮麵,咁主任就話煎蛋啦,主任話覺得我煮得唔夠,下次預多啲,真的好難講有時食淨好多要倒,好似今日清哂連湯都無,我真的唔知她們幾時食得多,今日真的好唔開心,有些姐姐還講她們只用湯撈飯,後來才知我煮這些餸是之前未煮過太好食所以當然食得多,而放工時有老師問明天食咩好期待,我先感到安慰
老公放大假買餸,我昨晚又醃咗雞扒,咁放工就直接回家,老公好叻買咗豬肚還識喺飯煲煮好,本來淋住滾豆腐湯,最後就加豆腐變咗豬肚豆腐湯好好飲,簡單切個洋蔥將雞扒先入爐,再去洗菜同整魚,唔世一個鐘又開飯



材料:雞扒3件1,洋蔥1個
醃料 :酒1湯匙 ,1湯匙豉油,义燒醬2湯匙,糖1茶匙,
             生粉2湯匙


              先將雞扒洗淨加入醃料最少醃3個鐘才入味

 洋蔥去衣洗淨切細件
 洋蔥先放焗盤底
 再放雞扒喺面
 入爐180度焗30分鐘
 30分鐘後
 掃上蜜糖
 再焗十分鐘就食得

沒有留言:

發佈留言