網頁

2015年8月5日星期三

什綿拉麵配焗洋蔥豬扒

今日好唔開心,啲人真的好無聊,昨日有個新人到職真的好勤力,我食飯時就同我拖廚房地,就喺咁今日主任就同我講叫我自己幫手洗碗,我完全唔明現在暑期班我就只負責煮,但我食飯前同食飯都幫手洗,而十二點煮好飯還去幫老師手睇小朋友食飯,雖然寫唔世我做,我都照做可能做野要比人睇才叫有做,估唔到咁樣都可以被人有機可乘,真的好無聊,好激氣搞到今晚都無心情煮,探完奶奶回家雖然喺超市買左魚,肉菜,最後魚無煮,只係簡單焗左豬扒同煲咗大煲麵就算,老公同啲女都叫我唔好做,但我都好鐘意,今午有個小朋友去洗手間時近廚房,就問個姐姐Angel姐姐喺嗰度,我聽到就走出去好開心啲小朋友記得我,因為今日我無入睇他們食飯,他就告訴我他好乘好快食完,有飲湯同食哂香蕉,啲小朋友真係好得意,有時都會覺得算啦再做吓先啦




 今日喺學校煲金銀菜陳腎,我都喺第一次,原來都好好飲

沒有留言:

發佈留言