網頁

2016年9月27日星期二

午餐在城景國際

今日唔洗返約咗舊同事食Lunch and buffet, 上次去過因同事肚唔舒服改食中菜,她剛去完歐洲回來,遲啲同老公湊孫好難同我食飯,我又剛考完試咁就出來食,第一次試哩間都唔錯,食物都唔差但無咩特別嘢但就有同事最愛的雪糕,好開心講開讀書話她下一個孫一定搵我幫手,我當然一口答應啦,傾下講下又三點,跟住各自回家買餸煮飯


















2 則留言:

  1. 回覆
    1. 早晨艾華斯:喺呀都幾好,價錢都可以有優惠連加一$200/人,地方坐得幾舒服,二點幾先埋單但我地坐到三點幾先走,還有食物可以攞

      刪除