網頁

2016年9月10日星期六

完成陪月課程第二十一日晚餐之涼瓜肉碎炒蛋

時間過得真快,下星期還有三堂就完啦,最尾個日就考筆試,完左就有二日比我哋返去做實習,跟住等月尾出去考先真正完,如果唔合格補考就要再等,今日返去都喺做實習,主要教我們的老師今日最後一堂,我哋同老師喺759食午餐,多謝她過去十幾日的悉心教導,老師好開心覺得我地好乖而且成班都好合作,最後同學還買張咭,全班簽名又寫祝福語還有二張大合照,快樂的時間過得特別快又放學,我都忘了星期六,收到阿妹話上來食,咁就去買餸叫我整涼瓜炒蛋要多啲可打包回去,咁買咗二只又覺得太多,最後用左只半,炒菜蒸魚又食得啦





材料:涼瓜1只,豬肉$10,蛋6只,薑茸同蒜茸各1湯匙
 先將涼瓜去子,豬肉啄碎
 去子的涼瓜先用鹽搽勻
 等幾分鐘就見鹽溶哂濕濕地就刮去白色煮出來就唔會苦,沖洗乾淨切片
先白鑊旱乾
加入些少油
加入豬肉同薑蒜
炒熟肉就試味
將蛋發勻加入
煎到二邊金黃就食得

沒有留言:

發佈留言