網頁

2016年9月1日星期四

完成陪月課程第十三日的晚餐之廚餘班頭骨尾芥菜豆腐肉片湯

今日又返下午,早上搞掂老公同女出門就溫下書同買定餸,準備好就煮碗麵食完就出去上堂,今堂理論講勞工法,原來好多嘢都唔知,以前真喺好蠢,估唔到過左半世現在才去學應該都唔遲識好多嘢,喺溫室長大的我在過去一年學到我一生從未做過,見過同感受的一切,對一個事事順理未見過風浪的我喺好難受同唔開心,但通通都喺小問題,本來以為喺舊公司做到退休的我,喺舊年離開舊公司出來改便左我,但雖然好唔開心但人生可能應該喺咁,現在都唔理咁多讀完再算,好快又過左四個鐘放學回家,今晚用咗之前淨班頭尾去滾個芹菜湯,好味又唔浪費,昨晚的雞起左二只脾簡單醃左入爐焗一焗,炒菜蒸魚又開飯




有時食魚淨左啲頭尾可以用來滾湯好好味
先用薑爆香加入魚頭骨尾讚些少酒後加暖水煲15分鐘左右
 隔左啲魚骨
就可加入料,今次芥菜肉片豆腐,就先放肉同豆腐最後加菜滾起就得,但有肉就要煮熟啲肉先加
 最後加鹽糖調味就搞掂


沒有留言:

發佈留言