網頁

2016年9月20日星期二

午餐盒之蕃茄肉片炒蛋飯

每朝起身都煮早餐同午餐盒,無論以前工作的我或玩在無嘢做的我,我都堅持早上才做午餐盒,只有老公帶就簡單多蒸為主,而女兒帶就會炒粉麵煮餸,好似今早就整蕃茄肉片炒蛋,家家的蕃茄肉片炒蛋都唔同,而我做法就喜歡先將一半的蛋汁去炒後盛起加入豬肉煎香二邊加洋蔥炒,炒到洋蔥有香味就加蕃茄,最後加淨底的蛋汁,炒好先盛飯再放餸
材料好隨意通常有洋蔥同甘荀我都喜歡加入去同煮
 先將一半的蛋汁去煎

 放入肉片將二邊煎到金黃
 煎好後
 加洋蔥去炒
 炒到洋蔥有香味就加入蕃茄,甘荀炒勻
 最後加鹽糖調味同淨底的蛋汁
 炒勻就搞掂
 炒好餸才盛飯

沒有留言:

發佈留言