網頁

2016年9月17日星期六

晚餐之咖哩煮什錦

又星期六,下午要回校練習,今早如常煮早餐同午餐盒,搞掂出哂門,自己無所事事,想做這做那最後咩到無做,11點幾煮麵食完返學,淋住報讀幾個Course同早點回去set 場,點知全部都滿額只有啲班有位插入去就報咗2個提升班,有個剛考完讀,但另一個就去再10月21日先返,原來班同學搞錯只有我一個報咗,咁我就通知大家,只有二個同學一齊,其它都報唔到,唔緊要啦我都有留位等下一班,今日好亂因得四個B,搞到原本的計劃亂咗,但大家都好合作都練到二次,我真喺好唔掂估唔到全部忘了,錯漏百出唉真喺到考試唔知點算,話咁快又放啦,今晚二個女話唔返,細妹又話唔上,只有我同老公就簡單啦,點知放學細女話返來食又想食咖哩,阿妹又話比人飛要上來食,但已經回家只買咗菜,老公買咗三文魚骨腩,好彩雪櫃有二只雞脾焗咗比女同妹,細女話好想食咖哩咁就將家中淨的頭頭尾尾去炒過咖哩,點知阿妹來到食時話咩嘢哩嫁咩都有,我就話炒什錦自己去搵,搵到自己喜歡就食,唔喺就食第二樣,炒個菜又開飯啦





沒有留言:

發佈留言