網頁

2015年6月17日星期三

晚餐之端午糉

今日終於完成了一日辛勞的工作,真的唔知做唔做得掂,試工時都有人幫手都好辛苦,點知今日更加全程的碗差不多一個人洗哂,一個做煮食的隨了清潔自己負責廚房,本來話有個幫廚,但實際喺無,因為各人都有自己工作,如果有應該唔太辛苦,我喺可以搞掂,切切煮煮都係我想做的,但由坐寫字樓幾個鐘轉入行煮要成十個鐘煮成百人的午餐,我淋無人會好似我咁大挑戰,今晚準備好魚,肉菜才想起老公端午有野做咁未必同我哋食,咁早前家姐送左2只比我,今晚就煮來食咗先,另雞肉外老公昨晚用茄豆煮雞,點知食淨好多,咁今晚就簡單加個洋蔥粉炒一炒又另一番風味另 一 方 面







沒有留言:

發佈留言