網頁

2015年6月24日星期三

三文魚頭豆腐雞湯

今日又完成一日艱辛的工作,今日學校的午餐煲粥同炒麵,我覺得自己都好勁,終於都搞掂煲一煲大人細路共百幾人的粥同炒十五斤麵,好彩都完成,今晚回家只有我同老公食,咁放工回到家附近的超市,見到三文魚頭只賣$14,咁買多盒豆腐就回家,簡單三文魚頭豆腐湯配菜心,點知回家搵蔥就發現老爺早幾比我的半只雞,可能太耐已經有啲唔新鮮,咁就唔好嘥煎煎加入湯估唔到更好味,本來簡單的一湯一炒就豐富左


 老公同女兒叫我唔好做,但我雖然辛苦但都想繼續試,咁老公就專登買咗花來鼓勵我,如果辛苦同受氣都唔好做
 今日煲的粥
喺超市買回來未解凍的三文魚頭
 解凍最快方法就係唔好隨袋用暖水浸5-10分鐘
 跟著隨袋加入鹽多浸5分鐘就會去雪味
材料: 三文魚頭一個,豆腐一盒,薑片3-4塊,雞半只,蔥些少
魚頭醃料: 酒1湯匙,鹽1/4茶匙,糖1湯匙,生粉3-4湯匙
先將魚頭洗淨沬乾加入醃料隨生粉
 煎時將生粉撈勻 

 將魚放入玫瑰煲
 煎到二邊金黃
 煎到二邊金黃
 加入暖水
 再加入豆腐

 滾起才加入雞
最後加鹽糖試味加蔥就搞掂

沒有留言:

發佈留言