網頁

2014年8月12日星期二

舊餸變變變之1

今晚無客人啦, 可以清舊餸, 之前食淨好多野, 我習慣就喺食得唔好嘥, 好在我家中各人都唔會唔食隔餐餸, 記得以前同老爺住, 隨在我老公全家都唔食隔餐餸, 我好多時星期六/日就將舊餸大返身, 自己煮都好少啦, 通常都喺剛剛好

今晚放左工就去街市買d菜同腸粉明早做早餐, 大女話太耐無食腸粉好想食, 但去到已賣哂, 還有些少檬粉問我要唔要, 都好呀d女好鍾意, 知道好開心

今晚就將雞絲和雞翼做左個檬粉, 淨左d三文魚頭就加茄子炒一炒, 將椰菜花就加食淨d鴨肉一齊炒, 再反熱d湯, 簡簡單單又一餐

















沒有留言:

發佈留言