網頁

2014年8月10日星期日

十多人的晚餐

今晚好熱鬧, 細女小學教會的人到我家晚餐, 本來有十幾二十人, 我家地方好細最多連我們十五/六個都好迫, 女女只有安排一部份人先來, 話他們好食得叫我煮多d, 我就買左好多野, 老公就叫他們邊食邊等, 因太多人又不好意思在等齊才食, 我就一路煮他們就一路食, 只叫女兒記得每樣餸影一張, 最後煮了十五個餸, , , 原來有個生日, 就這餐提早興祝, 飯後又食生果, 蛋糕和我做的椰汁杏仁糕 但原來好多人都唔鍾意個杏仁味, 下次有機會就整個第樣, 雖然忙左大半日, 好開心他們又好客氣買左好多生果和果仁上來 
                                       
                                                                  蘿蔔炆蝴蝶腩


炒椰菜
                                               雲耳南瓜炒支竹拌小糖菜
                                                                    西芹炒鴨片
                                                            冬菇螺片拌生菜
                                                          大蝦乾煮節瓜粉絲
                                                                 菠蘿生炒肉
                                                            蒜茸排骨陳村粉
                                                                  咸蛋蒸肉餅
                                                                   栗米班塊
                                                        雞脾菇煮三文魚頭腩
                                                                         焗雞翼





4 則留言:

  1. 多謝Angel的熱情款待,這晚餐可算是我平生難得最豐富的。樣樣都好美味,每樣餸都見到很有心機,真係要俾100個讚!我恨我得一個胃^ ^!!

    我們各人都十分享受、盡興,真的辛苦您了。謝謝您!

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨 明sir, 你地太客氣啦, 唔辛苦好開心, 也多謝你到訪我的blog, 下次有時間再到我家餐聚

      刪除
  2. 謝謝你的盛情招待!!!
    一個人整15個餸,實在係太犀利喇,仲要每一個餸都好好味, 我哋每個人都食到好飽咁走。。。
    你好勁啊, 一定要俾個LIKE你 \^o^/
    希望琴晚我哋成班人唔會吵親你哋喇└(^o^)┘

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨! Amy, 好多謝你, 只要大家食得開心就得, 只是普通野, 希望大家唔好介意, 個個都好ok, 下次有時間再來吧

      刪除