網頁

2016年10月6日星期四

晚餐在榮發

今日唔洗返學,都喺例行工作煮早餐,午餐盒做些少清潔,跟住就溫下書明天最後一堂要考試滋補証書課程,突然收到老公電話話奶奶唔到叫我立即去,點知去到先知唔喺醫生叫,只喺大伯見到奶奶氣速得好緊要,哭哂打比我老公話阿媽唔得,老公問喺唔喺醫生叫,他又支支唔唔老公都緊張call哂所有人,等叫完我,啲女再打比大伯話己飛啲去到彩虹咩情況,同搵到醫生講先知唔喺醫生call, 跟住再通知我哋時我都已經到咗醫院,最好笑如果奶奶真喺有事點解唔通知最細細路,老爺更好笑反正搭啲去細心抱喺家點解唔一齊去,真喺唔知大伯搞咩,我哋成家人飛啲啲錢唔再講,個個請假去點知報假案,老公就話唔緊要當實習,唉真喺唔識講跟住我哋就喺到睇,但又做唔到咩大伯同老爺就先回家,到夠鐘都被人趕走,回家食些少嘢到夜少少又再去睇過,本來我淋住走先回家煮等老公同女,老公同女就話唔好煮出去食,最後一齊八點幾先走,回家喺附近食完先回去,到到都好多人就入咗榮發,我唔太喜歡,啲餸就好靚但樣樣都咸到暈,又貴無晚餐,叫餸再加十蚊先有飯同湯,今次二樣餸加一碗飯,同叫碗牛根麵埋單$170左右,我都喺喜歡味皇多啲,喺味皇三個餐有湯有飯有茶都唔洗百五蚊,可惜成日都咁多人
 蜜汁骨好乾好咸
 椒鹽鮮魷賣相好靚,但好韧

沒有留言:

發佈留言