網頁

2016年10月12日星期三

晚餐素菜在太子百寶齋廚

今日醫院通知可以攞文件去做嘢,本以為自己去灣仔辦死亡證同租十年期的地,打比老公去問長生店,原來一條龍有人跟你一齊去辦,今晚約咗出來傾,點樣安排大約講咗再計數,跟住要做啲咩....等,傾完己經九點幾就喺附近見到間百寶素食,望入去無人,以為收工點知入面有人指我哋入去,我哋就問是否收咗,行入去先見到幾枱人加我哋都唔夠十人,通常咁情況我覺得一喺好貴一喺唔好食又或太晏,坐底唔知叫咩,無食開的我是旦叫左二個餸同二碗飯,現在齋店都唔同以前,真喺齋口唔齋心,餐牌啲餸同普通酒樓飯店一樣,乳豬,蝦仁炒蛋,沙拉骨....等,樣己經有九成真,連味道都有八份似,唔講真喺唔覺食緊素,今次茶連加一埋單$240都算貴,啲餸都喺一般但見人哋叫個啲又好似幾靚,不過下次都唔會再試
 苧頭炆鴨,好重椰香味
 蓮藕支竹花生炆火腩
 哩個火腩就無我以前買返去幼稚院煮個只腩肉似,魔苧的味太重,但質感就似肥肉,未食過的老公就話唔怪得啲西人唔食啲肥,真喺當肥肉

沒有留言:

發佈留言