網頁

2016年10月2日星期日

晚餐之麻辣肉碎炒茄子

星期日應該喺休息日,而我以前都無咩點休,現在無返工日日都無分別,有老人家入院時間更唔夠用,一早起身煮咗個麵比細女食完出去幫人補課,跟住去街市買定餸煲過湯同粥,粥就比老公去醫院探奶奶,我就煲好湯整定些少餸就去老豆到,最近辛苦老公,星期六幫我去老豆到,同老豆飲茶,清潔沖涼同煮完餐飯就返家,時間唔夠老公今日就走二次去睇奶奶,我返家就煮飯,二個女同返黎食,細妹都上來當然煮咗茄子比細妹,好多時煮多啲比妹攞走,今次個大女就話要留比她帶飯,老公講笑話你好彩講定唔喺阿姨就攞走,阿妹就話唔好意思今次唔攞,因我有麵包,蕃薯同雞蛋比細妹攞走,炒菜蒸魚蠔餅再炒多個雞又開餐






沒有留言:

發佈留言