網頁

2016年10月14日星期五

晚餐之豉椒素蝦素雞味火腿炒河

今日無咩嘢要出去,早起身煮好早餐同午餐盒清潔完見早,細女要同我出去食嘢後回校,專登喺官塘搵素菜館又開七點咁早,原來哩間好多年我都記得同奶奶食過,入到去見人哋食啲嘢就好似去茶樓飲茶咁有雞扎,我地去到未夠11點就已準備午餐,只喺叫咗啲炸嘢同腸粉,跟住家姐又打來問我喺邊就過咗來,細女食完走先,等家姐到就叫咗個午餐海南雞飯同齋鹵味,個雞家姐話好似,我最初都好想知喺咩,同我買過的雞味火腿一樣只喺炸過,味道都好似,唔講都唔似食素,見到哩間有蝦同鮮魷價錢都平$17包就每樣買包回去,今晚就用咗半包蝦加火腿加豉椒炒河粉,加多個菜又開餐


 素海南雞飯
 素什鹵味
 素牛磅湯

材料:河粉1斤,素蝦半碗,素雞味火腿1件,芽菜半斤,洋蔥半個,青椒1只,薑蒜各些少,豉汁1湯匙,指天椒1只
洋蔥去皮洗淨切細件,青椒去子洗淨切細件,蝦仁洗淨加些少豉油糖醃,火腿切細件,芽菜洗淨,指天椒切碎
先將火腿煎香2邊
2邊煎好後
加入薑,蒜,洋蔥,青椒同豉椒
炒勻有香味
加入河粉
炒勻可加些少水
最後加芽菜,豉油同老抽
炒勻試味

沒有留言:

發佈留言