網頁

2016年10月3日星期一

晚餐之本菇蝦仁炒蛋

今日無學返,一早起身整好早餐同午餐盒,個個出門後都喺做下清潔,睇下書打下機,啲時間過得好快又中午,煮咗個麵食完又Hea下, 淋住四點幾出去買餸,點知睇錯鐘以為好早,原來就快六點連餸都無買,拿拿淋煮咗個米粉就去睇奶奶,奶奶好氣速唔想食嘢,搞咗好耐先食些少,大伯今日唔洗返都有去睇,但就好多嘢講,奶奶氣速當然食唔到,我已好努力去叫她食,我覺得己經食得幾好,點知就立即打比我老公話阿媽好唔得叫他放工立即來,話她唔食,時話凍又話熱,如果真喺唔得醫生都會通知叫哂家人見最後一面,我都費事理有叫護士姐姐睇下,Check過都無咩事就走,點知大伯唔知想點,我老公打比我問,我講咗大約情形之後老爺又打來問我又解講咗,跟住奶奶要去大,我見咁氣速就去攞便盤同她搞,大伯就立即行開,得我一個好難搞,搞咗好耐終於搞掂,大伯入返來轉頭話走先,我真喺令願他不在好煩,幫奶奶搞掂哂見她無咁速叫她瞓下,可能成日無咩點瞓,跟住坐多暫見她好好多我就回家,已經八點幾,喺超市是旦買啲嘢回家立即煮,雖然成日好似無咩嘢做過,但個人好攰,簡單焗青魚,炒蛋炒菜又開餐
 加咗菇炒蝦仁又唔同她好味



材料:本菇1包,蝦仁1包,蛋6只
蒜茸1湯匙,薑絲些少,蔥些少
先將菇用白鑊旱乾
 回碟將水倒掉
 將蝦,蒜茸同薑炒香加鹽糖試味
 加入菇,蛋同蔥
 炒勻就可上碟

沒有留言:

發佈留言