網頁

2016年10月21日星期五

晚餐之糖醋黃花魚

今日大部份打工的又多日假,如果返五日的又可一連放三日,而我已經享受唔到,打工咁多年都未試過今年咁多風打,自重我七月尾完咗合約到現在都因打風黑雨無啦啦多假,我就無哩啲福氣,有時無意又講咗又無我份,有錢放同無錢放當然有分別啦,其實做開嘢的我都好難停下來,開始準備去搵下工啦,今日難得一家都在都好耐未試過,好彩細女昨晚回來今日先齊人,在家食完早午餐各自做功課的做功課,睇戲的睇戲,打機,而我通常就會整下嘢食啦,預備咗簡單料去包雲吞同餃子,剛整好大家又想試就煎咗部份,今次都喺第一次全素,味道又唔錯大家食得好開心,最後連雲吞都煎咗食,今日全日都無出去,家中有咩就用來煮,習慣雪櫃都有存貨,先攞黃花魚解凍,因菜唔多加幾只冬菇去炒,整個糖醋魚再炒多個素肉脆肉瓜又開餐



先將黃花魚洗淨開邊,糖醋料可配甘筍絲,沙葛同蔥,汁用白醋,糖同茄汁
 黃花魚撲上生粉放入鑊先煎一邊
 煎好轉另一邊,一定要見一邊金黃才反,魚就唔會爛
 炒香配炒加入汁料,慢火煮
 煎好的魚放入碟
 煮好的汁試味可加生粉調杰
 淋入魚面
現在好方便,咩嘢餃子皮都可買到,昨天買咗半斤$6上海餃皮,通常都買圓的,但無只有方都無所謂
 先包咗雲吞,這樣包通常煮湯
 可自己將皮Cut 圓
 包另一個樣就方便用來煎
煎餃先加3-4湯匙水就夠,因餡料已熟又喺菜
 加蓋煮1-2分鐘
 收水就可以
 如果想脆身可加油煎2邊

沒有留言:

發佈留言