網頁

2016年10月20日星期四

午餐在沙田君臨宴會廳

今早搞掂哂嘢就出門去沙田參加新生簡介會,哩個喺倍訓局搞的陪月一站迎新會,主要喺讀完考試合格就可參加,介紹點樣去見工,要注意啲咩,合約的內容,跟住就有個面試同了解我們後轉介一啲適合我們的工,雖然短短三個半鐘,我覺得喺直得去聽有得著,時間好快又完場,有個同學專登過來搵我食午餐,人生路不熟的我們就是旦喺附近見到間酒樓,上到去啲帶位態度好差,我們要求唔搭枱不可以,要將細些少比面色我哋就好少理,去去將四人枱坐底,點知我哋都未坐,她就大聲說坐一邊,如果唔喺費事再搵真的會走,比點心紙就好不耐煩多問幾句就叫我們睇清楚先,最後叫咗四樣嘢,啲嘢都好大碟,好彩無炒嘢,埋單都要$120左右,價錢一般,味道都可以,同學知我食素,估唔到都有幾樣素點心
素粉果,味道唔錯好清新
素腸粉
素腐皮卷都好好味,但太油同學食完都話唔洗食第二樣太油己有包溜感
鯪魚球粥,同學話好味,可惜食咗腐皮卷後太飽食唔哂

沒有留言:

發佈留言