網頁

2016年8月21日星期日

晚餐之星加坡的黑糊椒醬炒蟹

雖然星期日但都好早起,因細女要出去,家姐又攞薑醋過來,今晚有個好多年無見的朋友上來晚餐,就去買定嘢先煲湯下午又去奶奶到,睇完個大女話同我哋飲下午茶,咁去新港鮮大女無去過,今日好多人都等左十幾分鐘要搭枱先有位,今次試蝦餃皇同蘑菇奶黃包,食完回家再去買多些少餸,本來買蝦見到啲蟹都幾靚就買咗斤,因為阿妹又上來,之前去完星加坡買左炒蟹醬叫我炒今次就可以試下,落左細半包都好辣再加粉絲好好食,朋友就好開心見到我二個女,一邊食一邊傾又過左愉快的一晚


 忘記左家姐攞薑醋過來,自己又買咗二只豬手同雞腳炆花生,點知細妹同朋友都話好味引唔住食多咗,反而豬腳薑就無食去



 哩包醬真喺好香同惹味但唔食得辣就要用少啲

哩個蘑菇奶黃包個樣好似,我哋喺到淋點樣蘑菇以為用蘑菇去整原來個樣似,面個啲黑喺朱古力,同枱點人以為燶咗叫我哋換好搞笑
哩個蝦餃皇無咩特別,下午茶都要$18.8我覺得食黑松露燒賣底啲

沒有留言:

發佈留言