網頁

2016年8月28日星期日

豐富晚餐同學個仔興生晨

星期日又好忙一早起身煮左麵比細女食完出去,我就去左買骨煲湯,老公就話你出去食自助餐還煲湯,我就話二個女都回來,午餐同成班同學連老師都有31人興祝我們畢業35週年,今日雖然比30週年少但都好開心,難得咁多同學同老師出來可惜時間短傾唔到咩大家都唔舍得走,我就掛住安排,傾下都無咩食野,差唔夠鐘收時,同學就攞左些少食物比我,今次好差,加唔切無咩嘢食,又準時二點半叫我哋走,大家好少理繼續傾,我就去睇下有咩食,攞左些少甜品,之前同學就攞左啲比我,最後再來叫我們走,大家都離開喺門口繼續傾同影相,走時有部份同學上左我家,晚上她仔同老公都來晚餐,本來約下星期同她仔興生日,因唔得閒我就順便今晚煮餐豐富同買蛋糕,每年都會親手做蛋糕今年就做唔切,細女回來就順便買,食完飯就食蛋糕,又過年愉快的一天

 自己用雞脾起骨做的西檸雞
 豉椒炒花甲,今晚買貴左要成$80比蝦還貴,雖然唔底食,但個個就話好好味
 蒜茸焗茄子
 腐乳通菜個個都喜愛
 椒鹽鮮魷配黑椒金菇腩片卷
薑蔥蒸大青班
 酒店自助餐的食物

 焗蠔我都喜歡,可惜攞唔到,哩只都喺同學攞見我未食過比只我


沒有留言:

發佈留言