網頁

2016年8月16日星期二

晚餐之薑蔥三文魚骨腩

放完大假正式無做嘢踏入第三星期,之前二個星期老公都放大假無特別嘢就同我出去行,終於自己一個人在家,做開嘢的我真喺好唔慣,一個人無野做真喺會亂淋,好彩過二日開始上堂朝九晚六好似返工咁,今早個個食完早餐出門,我就只喺清潔下同洗咗衫,喺家到上下綱,打下機睇下戲,可能有啲人好想,但唔知點解我一啲都唔享受,坐到五點就出去買餸,本來買左條烏頭今晚檸檬蒸,點知魚檔老板話益我條馬友$15比我,因為有個客宰左先話唔要走左,咁我淋老公同女都鍾意就要左,烏頭留明晚,回家老公就打來話想食三文魚骨就買左骨同腩,搞到成屋都喺魚,先蒸左條馬友,等老公回整埋三文魚骨,啲腩就留起睇下點煮,而骨就用煎左再用薑蔥去煮快手又好味,炒菜同麻辣洋蔥黃椒炒雞,簡簡單單又一餐



昨晚同啲同學食飯淨左啲雞,我就食得唔好嘥好唔怕醜攞走,今晚就加左洋蔥,黃椒同半茶匙麻椒醬炒一炒又喺一個惹味餸

7 則留言:

  1. 哈哈!可能你做野太快手了,才有太多空餘時間!做了全職主婦後,我覺得這份工真的不是想像中輕鬆,工作總是沒完沒了,很困身的。

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi, 豬豬你全職嗎?我喺個好懶只喺煮餐飯的人,現在要做都喺簡單的,未好慣明天又開始上堂好開心,多謝哂你😄

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除
  2. 哈哈!可能你做野太快手了,才有太多空餘時間!做了全職主婦後,我覺得這份工真的不是想像中輕鬆,工作總是沒完沒了,很困身的。

    回覆刪除
  3. 係呀,我做了數年全職主婦。
    祝你早日找到喜歡的工作啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 豬豬多謝你的祝福,你的小朋友一定還細所以做全職一定好忙有做不完的工作,但應該好享受同開心的,遲啲大了就唔同啦,我都希望搵反份文職但應該都難我老啦過左文職的年紀

      刪除
  4. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除