網頁

2013年12月22日星期日

什錦海鮮晚餐過冬至

今日喺冬至, 同大家講聲冬至快樂
今年叔仔好重手, 叫我只準備湯和他老豆最愛豆腐和菜就ok, 他買海鮮, 以為只買魚, 蝦和鮑魚, 點知蟹, 帶子, 螺....而我又巳預備了豬手和乾鮑炆蠔豉海心冬菇, 從未試過一次過食咁多, 做到我暈, 但都好開心, 唔喺好多機會, 我自己一定唔會買咁多不同種類回家煮, 因太多它不可能等齊, 叫他們邊食邊等, 奶奶好心急, 豆腐一出巳先食




果皮薑絲蒸鮮鮑

                                                 琵琶豆腐
                                                                 蒜茸炒生菜
                                               乾煎蝦
                                                花螺
                                                                   椒鹽瀨尿蝦
                                     乾鮑炆蠔豉海心冬菇
                                                龍等
                                      牛油涼蒜茸蒸帶子
                                              薑蔥蟹
                                             黑椒洋蔥豬手










4 則留言:

  1. 嘩,好豐富䏲到都想食

    回覆刪除
  2. 真係好豐富~~今年係我屋企做冬,我地整餸之餘,大家再加料,氣氛熱鬧又食得開心呢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 在家食真喺舒服d, 但做果個就辛苦

      刪除