網頁

2013年12月19日星期四

咸菜蘿蔔炆門鱔

早一晚在街市魚檔老板好介紹, 我從未煮過門鱔, 她說好好味好易煮加d咸菜和一個蘿蔔, 包我食完下次會再買, 煮完我就只食咸菜同蘿蔔, 只有老公好開心原來他好鍾意食, 點知差唔多食完家姐就上左來, 她說食完上來坐吓, 見到碟蘿蔔咸菜問喺咩, 我話喺煮門鱔, 她就話最鍾意食點解唔通知, 跟著就用牙簽食, 點解無鱔, 老公話無人食我就食哂, 家姐話有無搞錯, 下次再煮一定要通知她



材料: 門鱔, 咸菜, 蘿蔔, 薑和蒜
將門鱔洗淨切件, 蘿蔔, 咸菜都喺切件
先將魚煎香2邊
爆香薑蒜, 魚先回碟
加入蘿蔔和咸菜
用水先炆淋蘿蔔
加回鱔
炆到水差唔多乾就試味就ok啦


沒有留言:

發佈留言