網頁

2013年9月11日星期三

中式豬扒

今日做了一個簡單的中式豬扒



                                       材料: 豬扒, 洋蔥和蔥
                           先將豬扒洗淨用鼓油,糖, 生粉先撈勻
                           再將洋蔥切條
                           汁: 茄汁2湯匙, 醋3湯匙, 片糖半塊用水開勻
                                         將豬扒煎香2邊
                                          加洋蔥爆香
                                         炒勻先回碟
                                         將汁煮滾
                                        糖煮溶後試未
                                         將豬扒洋蔥回鑊炒勻再加蔥炒勻就ok啦




5 則留言:

  1. 你隻新鑊好似幾好用喎又美觀!"痴唔痴底"呀!
    我隻五層X頭牌鑊用咗幾年先識用佢,到宜家十幾年啦,炒菜式我都係喜歡亞媽用開果d黑色生
    鐵鑊,有鑊氣和唔駛燒太耐好快熱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨! 喺好靚, 但唔太ok又話立米陶瓷, 可能我唔識用會痴底, 我都有一只用緊"五層X頭牌鑊" 一定要先熱鑊才加油, 油又要熱了才下料就不痴, 是實上我都喺鍾愛用易潔鑊多d

      刪除
  2. 易潔唔太健康,只有放便。

    回覆刪除
  3. 易潔唔太健康,只有放便。

    回覆刪除
  4. 喺! 好多人都話唔太好, 只有方便。

    回覆刪除