網頁

2013年9月15日星期日

薑蔥蠔

 今日同老公去左吉之島睇吓有無平野買定中秋晚餐的餸, 見到d蠔都好靚, 本來要$10/只, 現在只喺$6.5/只, 過節食好d, 好豪咁買左一包, 今晚就攞d出來試吓, 做個薑蔥蠔




材料: 蠔, 薑和蔥
汁料: 一湯匙蠔油加3湯匙水拌勻
先將蠔解凍後沖洗乾淨
 煲滾d水後加蠔就熄火
 浸一浸就倒左d水
 將蠔加入生粉
 入鑊先煎2面

                                    
 原鑊加薑爆香
 再加入蔥炒勻
 蠔回鑊加入蠔油水再灑酒就ok啦

5 則留言:

  1. 好啱呀!琴晚我又係薑蔥蠔,不過響x記上星期四,五兩天100蚊三磅(3包),煮咗一包我有影相唔知點比你睇。

    回覆刪除
  2. 好啱呀!琴晚我又係薑蔥蠔,不過響x記上星期四,五兩天100蚊三磅(3包),煮咗一包我有影相唔知點比你睇。

    回覆刪除
  3. 真喺qui, 你可放在blog, 我入去睇或email給我都得

    回覆刪除
  4. 我又sent 唔E貓到嘢比你啦!
    你sent 比我,thxs

    回覆刪除