網頁

2020年9月22日星期二

午餐同舊同事在Simplelife

開始放假等開工都離不開食食食,每日都約朋友,媽咪或者舊同事食午餐,今日又約咗二年無見的舊同事喺葵芳Simplelife,本來同事想食韓燒又想食炸雞,我早上又要整啲包比家姐搞到遲咗出門,因為人太多,而且只得一個鐘食飯,最後就去咗Simplelife到食,我都喺第一次去呢度,無咩選擇叫咗漢堡同pizza大家分享,對我嚟講二百幾蚊食呢啲就係幾貴而且無咩特別,可能我唔識欣賞,估唔到咁樣的環境還要限時,我哋都未食完已埋單,我哋埋完坐多陣就問我們還有無嘢要,已經埋單還問,我同事就話應該叫我哋走但又不好直接,跟住同事都趕回公司就各自走,我見時間尚早就周圍行下,專登入去食過午餐車費來回都差唔多30蚊,最後都係行咗個圈就買餸回家

呢款溥薄到紙的pizza都係第一次食,感覺好乾
呢個漢堡都大比M記大三分一
我配餐湯都幾濃蘑菇味有口感都好好飲
同事就配沙律
早上出門前家姐order她孫仔最愛的朱古力雞蛋仔
大核桃提子包
還有提子方包是她女兒最愛
晚餐得我同老公就返熱昨晚淨的星洲炒米同滾些少菜樣樣有啲都好豐富





沒有留言:

發佈留言