網頁

2020年9月15日星期二

又順利完成一個月的陪月工作

時間過得好快又Last day , 每次都係好唔舍得,做咗30幾個媽咪第一次喺完工人媽咪突然發燒,今早回去媽咪講感到乳房脹痛還有發燒雖然唔高,我都非常緊張先換好衫第一時間先check下,但又唔係太利害先按鬆叫媽咪立即泵,可能喺時間太耐,唔夠瞓精神緊張等都會影響,跟住就煲通草黃不留行子比媽咪消炎止痛先,不停叫媽咪休息同多飲水,中午時消未退就食咗退燒藥,收工時就再按多次後泵奶,好彩終於無燒而且乳房都鬆,咁我完工都放心,呢個月好開心叫做順利完成工作,呢個媽咪比較西化,好多都唔跟做,但她告訴我已比第一個好好多,老公喺德國人,所以今次比我感覺唔似做一個月,好似好耐,因為第3星期已經唔跟食,會食pizza, 早餐唔食飯,薑水都係用花灑沖完再淋就算,每次都提她月坐得好將來病痛就會少,又教她的工人整麵包,蛋糕,唔同種類的小食,呢個媽咪好喜歡食,所以感到做老師多啲,初初BB食完好多時回吐,直到而家將BB湊到最少重1.5kg 而且無再回吐,而家已經可以食到140-150,2只腳仔好似蓮藕一節節好得意,又喺一個開心果,表情多多,完工前一日剛好滿月,媽咪咩嘢都無搞,我就午餐買咗條班同燒肉請她們食開開心心慶祝一下還有紅雞蛋同蛋糕,每個BB滿月我都會送給她們,希望她們每日都健康幸福快樂

又喺一個表情多多的BB

滿月唔少得我自家制的紅雞蛋同蛋糕
第一次收到用英文寫的信
部份煮比媽咪的餸
最喜歡的豬腰
竹笙冬菇炆排骨

露筍松子仁炒三文魚粒


完工準備湯包教工人姐姐燉比媽咪繼續補足100日

其中一款護髮湯
唔少得補氣血的螺片北芪黨參燉烏雞
杜仲補腰湯



沒有留言:

發佈留言