網頁

2020年9月6日星期日

晚餐之韓式壽司

時間過得好快又星期日,呢個星期都好忙,雖然多咗個新工人,但完全好唔掂,洗奶樽咁簡單的工作同蒸完後砌返都做咗3-4日都搞唔掂,媽咪還叫我教她餵奶,沖涼我都怕咗她,最好笑洗衫都應該之前會做過的,媽咪要求手洗BB衫都喺好正常,我哋都會如果媽咪要求,點知洗完扭唔乾又唔用盤裝好出去露台,就咁滴住水行出去,我見到立即叫她行返轉頭,全部扭一次比她睇,她話已扭過,我就教她做一次,總之做嘢好優悠,每樣嘢經她手可以成個鐘,做到好忙咁真係自己做好過比她做,但都無法都係要比她做到得,睇下個媽咪想點我都係盡力協助,今日雖然休息但都好早起身,約咗出年4月的媽咪傾,所以都早起同老公簡單食咗早餐,清潔一下搞掂就出門,今早無諗過整午餐因為12點左右就要出門,點知大女起身問有咩食,我話要出門無準備,她就話今日無約人專登在家陪我,咁就煲個皮蛋雞粥同炒個麵比她們後出門,順便買餸回家煮,又話想食韓式壽司可以自己,叫我買火腿,醃咗的蘿蔔同蟹柳...等需要的物料,放假就可以點整都得,但返工就無咩時間簡單一煲過或外賣就算,同個媽咪傾完就幫而家個媽咪買咗啲中藥,還有個多星期就完工,希望媽咪繼續補有工人幫手,就準備好等她們容易處理只係加雞或肉去燉就可以,買齊嘢就回家,阿囡又話日式义燒拉麵,無日式义燒改用雞扒同元貝鹵蛋加個菜又開餐

之前果個媽咪給我的薑醋成日都唔記得食,今晚就返熱加多幾只蛋
本來豬潤加入拉麵到,但阿囡唔想就炒埋喺菜到
呢個所謂的韓式壽司有蛋,火腿,醃蘿蔔同蟹柳
雞扒拉麵



沒有留言:

發佈留言