網頁

2020年9月17日星期四

晚餐之韓式手卷配燒鴨烏冬

今日放假第二日都係一早起身煮早餐,準備午餐盒後就再去瞓一陣,而家個個正常工作時間,老公都要6點半出門,所以5點幾就要起身準備,搞掂哂個個出門都喺7點半左右,唔洗返工就瞓多陣,約咗老師食午餐因為疫情關係都差唔多成年無見,9點幾又起身整格仔餅,因為她的孫女好喜歡有提子的,再整個蛋糕比老師二公婆,她們最愛的班蘭味同帶咗些鳥結糖,早前老師話身體唔舒服,開始少做麵包又知我喜歡唔想浪費叫我帶回家用,當時部機還可用點知第二日部麵包機就突然唔工作,搞到呢排都係手搓無得預較時間去做,今日終於去攞個麵包機回來又可以唔洗手搓,回家第一時間就試用,唔知喺心理還是點,只係用簡單料先試白麵包,做出嚟好軟綿,比起我之前2部都軟綿好多,還有可以做好多唔同的做法,雖然我以前2部都可以,但通常都係原個出或者做麵團,而家放假有時間就可多試下,今晚只係簡單煮因為部機太重直接回家了,叫老公買菜同買肉回來煮麵就算,啲囡又話好想食手卷咁好彩家中還有料就做咗給她們2個再加多煲燒鴨烏冬,簡簡單單又一餐


送給老師的自家制蛋糕,糖同格仔餅

做出嚟比之前我軟綿
呢個就係老師家帶回來的麵包機
飯後女兒買回來一齊分享的芝士蛋糕,只有3吋仔的都差唔多80蚊,我就覺得無咩特別,同之前妹妹買嚟6吋大只係48元的一樣,哈哈哈



簡單蟹柳,炒蛋,火腿同醃蘿蔔
出爐都好靚



沒有留言:

發佈留言