網頁

2016年7月9日星期六

晚餐之茄子炆雞

又到星期六啦,一早用牛磅煲個湯就返工,啲人做野想點就點無皇管,今日返去如果跟工作紙應該就唔洗做,因為昨日被人趕盡做完二日嘢,今早就叫去做我放假啲野,真喺九唔搭八,搞緊裝修周圍都喺沙沙石石做完都無用,我哋三個負清潔的搞到個個回來叫哂好辛苦,原來咁趕喺想將我廚房大執位,洗唔洗咁急人都未走,二個星期都唔等得,唉人真系可以去到咁,而且我還要煮最少五到六餐,我見到咁都好快手將自己嘢全部掉咗,只淨個杯留飲水走時先掉,跟住啲擦鞋友不停大讚好整齊,好靚......放工去老豆到飲茶清潔同煮晚餐就回家,今晚以為食三個就蒸魚炒菜,昨晚有淨啲雞,點知阿妹話比人飛問有無飯食,咁又去超市睇下有咩買,買咗茄子,冬菇洋蔥加雞炒一炒,簡簡單單又開飯




沒有留言:

發佈留言