網頁

2016年7月20日星期三

晚餐之西蘭花炒蝦球

今日喺最開心的一日,因為只蟹無返,個個好似放假唔洗點做,我返到去搞好啲餸就幫手做些少清潔,跟住就喺到坐,點知個舊人難得只蟹唔喺到輪到她出聲,她真慘好耐無出聲,今日可以發下威但都喺對我,話肚餓未到十一點就叫我煮,早煮早食,食完做嘢講呀不過算啦都喺只蟹唔喺到先可以出聲,現在連她條靚都唔咁大聲話,睇到喺到打機或瞓覺都出唔到聲真好笑,咁我就去煮只喺滾湯炒菜唔洗半個鐘就搞掂都未到十二點,自己因為食早素,唔理煮碗麵食,點知啲人又話無飯點解食麵,現在都費事理,你要食蛋我要煎,我食麵關你鬼事,食飽個個走去瞓覺,我就去搞埋啲數比adm,點知又話最後一日比她一次過計,跟住自己洗好廚房淋住幫下她們,又比人話有無清潔廚房,有無這有無那,我氣得走去搵地方坐,無謂好心還比人話,下午adm 出去回來時買咗蛋撻,花姐出去又買益力多,嘩好多嘢食,食下坐下又收工,今晚放工回去買左條好大鎗魚同蝦咁就簡單蒸魚同用蝦炒西蘭花,簡簡單單又開飯



 今日學校的午餐 - 薑蒜炒生菜,魚肉滾節瓜,煎蛋同她們用優惠卷買的雞,我就覺得無特別




沒有留言:

發佈留言