網頁

2016年7月4日星期一

晚餐之薑蔥蒸石

話咁快又星期一,上星期喺學校午餐煮齋晚上同啲同學出去又食素,今日返去先煲個合掌瓜雪耳黃豆素湯,仔食麥皮蒸蛋同什豆椰菜煮粉絲,大人就蕃茄炆薯仔,冬菇椰菜煮粉絲同三式齋,啲人今日好玩嘢,連西人枱都無開,借意好忙就走咗,自己一個人都搞得掂只喺辛苦啲,去真的無後悔而且好開心,唔明點解學校還未搵人,無人知我走,只有幾個好Friend 的老師知,同二個西人講她們都唔信話我一定講大話整鬼她們,我話真的你們放完回來就見我唔到,她們問點解好唔舍得我都喺,但無法都要走,今晚大女去完旅行回來,細妹無啦啦上來,話她校搞party有好多雞翼攞上來,咁我就買魚同菜就得,去到魚檔本來想買盲曹$20好底,點知魚檔叫我買條班好過$50就有條,咁是旦反正大女回來又喜歡食,蒸魚炒菜又開飯




沒有留言:

發佈留言