網頁

2016年7月11日星期一

晚餐之冬瓜燒鴨湯飯

今日回去就企門口,已知啲人遲無淋會過鍾,最好笑無人咁出聲,其中一個話睇下whatapp會唔會唔舒服請咗假,總知人哋早走遲返喺應該而我欠半個鍾就要睇下幾時補,真好笑我叫她扣錢,她才說睇下邊日可以遲半個鐘同她們一齊走,人善被人欺真的,以後知點做,開始打腊8個室分四日還七個人做,記得我舊年來只有四個人都無問題,唔明點解啲人就嘈咗先,還要一個早上已起哂8個室一部份,搞到點幾先有飯食,還邊做邊叫做唔起無飯食,心心感受這個level 的人真唔同,校長話如果我想做哩行一定要習慣同叫我試,知道唔好彩同只勁蟹無運行,啲人話她要坐我個位,你一定要走,唔喺會搞好大鑊就煩,我知所以早走早著,午餐好晏出去食,嘩太耐無出去唔知價,$40個飯無嘢飲,我就叫咗午餐有杯嘢,自己補幾蚊,今晚自己煮哩餐就好底$50唔洗四個食,鯇魚$15,白菜$5,冬瓜$4同燒鴨$23,蒸魚,炒菜同冬瓜燒鴨湯飯簡簡單單又一餐




 材料:冬瓜1斤,燒鴨1/4只,薑片5-6片,芫茜蔥適量
 先將鴨起骨
冬瓜洗淨去皮切細件 
 先用薑爆香鴨骨加些少酒,煮出來的湯更濃香
 加入水先滾15分鐘左右
滾左15分鐘就加冬瓜煮10分鐘左右 
鴨起骨後 
 冬瓜淋就加鹽糖調味
 將飯加入
最後加入鴨肉同芫茜蔥就食得 

沒有留言:

發佈留言